محسن رضایی: ترامپ برای سومین بار به دیپلماسی خیانت کرد
فرمانده سپاه در دوران جنگ تحمیلی با اشاره به تداوم محاصره دریایی و زیادهخواهی رئیسجمهوری آمریکا در مذاکرات، تصریح کرد: ترامپ برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است. 
به گزارش راهبردمعاصر، محسن رضایی در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:
«همانطور که پیشبینی میشد، رئیسجمهور آمریکا برای سومینبار در حال خیانت به دیپلماسی است. او با ادامه محاصره دریایی و زیادهخواهی در مذاکرات، بیش از پیش ثابت کرد که اهل مذاکره نیست و اهداف دیگری را دنبال میکند.»/همشهری